BilecikGençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde gönüllü ekiplerden, geri dönüşüm kapsamında sınavdan toplanan kalemleri süsleyip minik öğrencilere hediye etti.
Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürlüğüne bağlı ekipler, gönüllü genç bireylerle “Genç Dönüşüm” projesi kapsamında sınavdan toplanan kalemleri süsleyip minik öğrencilere hediye etti. Bilecik Gençlik ve Spor İl Müdürü Yasin Özdemir, gönüllü gençleri güzel bir proje hazırladıkları için teşekkür ederek, “Projesini hayata geçirdikleri süre zarfında sınavdan toplanan kalemleri geri dönüşüm sağlayarak ekipler tarafından süslendi. Bilecik’in çeşitli bölge okullarına giden gönüllü genç ekipler öğrencilerle bir araya gelerek geri dönüştürdükleri kalemleri minik öğrencilere armağan ettiler. Bizde onları bu anlamlı proje için teşekkürlerimizi ilettik” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8534 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5242 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5186 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3740 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2681 kez okundu