Aksaray merkezli 17 ildeki “Narkoçelik-41” operasyonunda gözaltına alınan 159 şüpheliden 20’si adliyeye sevk edildi.
Aksaray Cumhuriyet Başsavcılığınca “suç işlemek için örgüt kurma, üye olma ve yönetme”, “uyuşturucu ticareti”, “suçtan kaynaklanan mal varlığı değerlerini aklama” suçlarına yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınanlardan 20’sinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.
Sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar, Aksaray Adliyesi’ne götürüldü.
Diğer şüphelilerin emniyetteki işlemleri sürüyor.
Soruşturma kapsamında 116’sı Aksaray’da, 43’ü diğer kentlerde olmak üzere 17 ilde 159 şüpheli gözaltına alınmıştı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8519 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5228 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5174 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3722 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2666 kez okundu