İzmir, Aydın, Manisa ve Bolu başta olmak üzere Türkiye'nin birçok bölgesindeki orman yangınları devam ederken İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan açıklama geldi. Bakan Yerlikaya toplam 11 kişinin gözaltına alındığını belirtirken, bunlardan 5'i tutuklandı.
Türkiye'nin dört bir yanında devam eden orman yangınlarına ilişkin İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya'dan yeni bir açıklama geldi.
Bakan Yerlikaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Ülke genelinde; 15-17 Ağustos 2024 tarihleri arasında toplam 19 orman yangını meydana gelmiştir. Orman yangınına sebebiyet verdiğinden şüphelenilen; İzmir'in Tire ilçesinde 3 şahıs, Ödemiş ilçesinde 2 şahıs, Bayındır ilçesinde 1 şahıs ve Karşıyaka ilçesinde 1 şahıs olmak üzere toplam 7 şahıs gözaltına alınmıştır." dedi. Tire ilçesinde dün çıkan orman yangınıyla ilgili gözaltına alınan 3 kişi tutuklandı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
DİPLOMASİDE STRATEJİK BİR KOORDİNATÖR NASIL OLUNUR
19919 kez okundu
2
Bebek Sünneti
14482 kez okundu
3
Menzil Tarikatı Skandalı: Seher Sultan’dan Şok İthamlar!
6747 kez okundu
5
Samsun’da Güvenilir Diş Klinikleri: Sağlıklı Gülüşler İçin En İyi Seçenekler
6492 kez okundu