Sarı-kırmızılı kulübün ikinci başkanı Metin Öztürk, F.Bahçe’nin, G.Saray’ı 7 ayrı kuruma şikâyet etmesi hakkında sert bir açıklama yaptı: “Sahadakazanmayı beceremeyenbu zihniyetin, camiamızısaha dışına çekmekiçin oynadığı yeni oyunahep birlikte şahit oluyoruz. Türkiye’de hukuktan, ahlaktan ve etikten en son bahsetmesi gereken kulüp bu konularda hepimize ders vermeye kalkmak gibi komik bir duruma düşmüştür. Kendileri tarafından gizli gizli desteklendiği artık apaçık belli olan, saçma sapan iddiaları sıralayıp, bu iddialar üzerinden devlet kurumlarına başvuruda bulunmanın sebebi, hafta sonu oynayacağımız derbidir. Biz, bugün, tüm Galatasaraylılar olarak bizi karıştırmaya çalışanlara karşı daha güçlü bir şekilde birlikteyiz.”
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1382 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1360 kez okundu
3
Spor yazarları Antalyaspor-Fenerbahçe maçını değerlendirdi!
1350 kez okundu
4
Türkiye’de hangi şehir hangi takımlı? 81 ilde en çok taraftarı olan kulüpler…
1204 kez okundu
5
Sivasspor, Sırp futbolcu Veljko Simic’i transfer etti
1176 kez okundu