Trabzonspor’un teknik direktörü Fatih Tekke, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, oyunun tamamından memnun olmadığını belirtti.
Adana Demirspor’u mücadelesinden dolayı tebrik eden Tekke, “Olumlu diyebileceğim tek şey aldığımız 3 puan. Bizim için çok değerli. Normalleşmemiz için ihtiyacımız olan 3 puan aldık. Zor olacağını zaten biliyorduk. Oyunun hemen hemen tamamından çok memnun olmadığımı söyleyebilirim. Daha güvenli, sorumluluk alan bir tarzda oynamamız lazım. Dolayısıyla bugün benim adıma sadece olumlu 3 puan vardı.” diye konuştu.

Tekke, Ziraat Türkiye Kupası’nın çeyrek finalinde Göztepe ile oynayacakları maça değinerek, “Önümüzde senenin en önemli ve zor maçlarından bir tanesi kupa maçı var. Hemen ona dönmemiz lazım.” ifadesini kullandı.
Karşılaşmanın 34. dakikasında oyundan çıkan Folcarelli’nin sakatlığının olduğunu aktaran Tekke, Anthony Nwakaeme’nin Göztepe maçında sahada olacağını sözlerine ekledi.
Trabzonspor tek golle 3 puanı aldı! Haberi Görüntüle
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1400 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1365 kez okundu
3
Spor yazarları Antalyaspor-Fenerbahçe maçını değerlendirdi!
1356 kez okundu
4
Sivasspor, Sırp futbolcu Veljko Simic’i transfer etti
1223 kez okundu
5
Türkiye’de hangi şehir hangi takımlı? 81 ilde en çok taraftarı olan kulüpler…
1210 kez okundu