Kayseri Büyükşehir BelediyesiSpor A.Ş Genel Müdürü Av. İbrahim Somtaş görevinden ayrıldı.
Somtaş yaptığı açıklamada, “2018 yılından beri yürütmüş olduğum Kayseri Büyükşehir Belediyesi Spor A.Ş Genel Müdürlüğü görevimden bundan sonraki süreçte avukatlık mesleğimi içre edecek ve aile işlerimizle alakalı faaliyet yürütecek olmamdan ötürü 31 Aralık 2024 tarihi itibari ile ayrılmış bulunmaktayım. Görevde bulunduğum süre içerisinde birlikte çalışma fırsatı bulduğum başla Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Sn Memduh Büyükkılıç’a, Büyükşehir Belediyemizin her kademsinde görev yapan ve Spor A.Ş özelinde özverili bir şekilde faaliyet gösteren tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ederim. Şehrimiz için önemli daha nice başarılar imza atacağınıza inanıyor her birinize çalışma hayatlarınızda yürekten başarılar diliyorum. Hakkımız var ise helal olsun, sizler de haklarınızı helal ediniz” dedi. – KAYSERİ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
1401 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1366 kez okundu
3
Spor yazarları Antalyaspor-Fenerbahçe maçını değerlendirdi!
1356 kez okundu
4
Sivasspor, Sırp futbolcu Veljko Simic’i transfer etti
1224 kez okundu
5
Türkiye’de hangi şehir hangi takımlı? 81 ilde en çok taraftarı olan kulüpler…
1210 kez okundu