AydınKadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi Eğitim Birimi, meme kanseri farkındalığını artırmak amacıyla stant kurarak hasta ve hasta yakınlarına bilgilendirme yaptı.
1 – 31 Ekim Meme Kanseri Farkındalık Ayı dolayısıyla Aydın Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nde stant kuruldu. Personele, hasta ve hasta yakınlarına ‘meme kanseri’ hakkında bilgilendirme broşürleri dağıtıldı. Hastaneden yapılan açıklamada meme kanserinin erken dönemde tespit edilebilen bir kanser türü olduğu vurgulanarak, “Erken dönemdeki tespit durumunda meme kanserinin iyileşme şansı çok yüksektir. Bu nedenle kadınların 20 yaşından sonra düzenli olarak kendi kendine meme muayenesi yapmaları, sağlık personeline meme muayenesi yaptırmaları ve 40 yaşından sonra mamografi çektirmeleri gereklidir” ifadeleri kullanıldı. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Vücutta hayati değişikler meydana getiriyor! İşte oruç tutmanın 8 faydası
3742 kez okundu
2
Öğrencilere telefon yasağı fayda getirdi
2653 kez okundu
3
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2466 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
2192 kez okundu
5
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
2024 kez okundu